Linjer

  • Film
  • Musik
  • Outdoor
  • Sport
  • E-sport

Livet på skolen

  • Dagligdagen
  • Faciliteter
  • Fællesaktiviteter
  • Rejser og udflugter

Undervisning

  • 9. klasse
  • 10. klasse
  • Valgfag

Besøg os

  • Åbent Hus
  • Efterskolernes Dag
  • Efterskolernes Aften

Ny elev

  • Bestil Brochure
  • Tilmelding
  • FAQ
  • Pris
  • Betingelser
  • Til forældre

Om os

  • Ansatte
  • Bagland
  • Statements
  • Job
  • Kontakt os

Øvrigt

  • Nyheder
  • Begivenheder
  • Elevstævne
  • EfterskoleCamp 2023
  • Til årgang 22/23
  • Til tidligere elever
  • Lovpligtig information

Ledig stilling

Er det dig vi mangler på billedet?

Kontoransvarlig

Vi søger en alsidig, imødekommende og udadvendt person som ansvarlig for kontoret pr. 1. maj 2022. Vi er en bred efterskole med 52 år på bagen, 124 sprudlende elever og 30 engagerede kolleger. Her er der sjældent to dage, der er ens, og det er derfor vigtigt, at du er god til at arbejde selvstændigt og kan overskue at have mange opgaver på din to-do liste samtidig med, at du kan håndtere afbrydelser.

Din kerneopgave som kontoransvarlig bliver i samarbejde med ledelsen at videreføre efterskolens sunde økonomi. Du skal have stort overblik og skal kunne sætte dig ind i lovgivning, bekendtgørelser og regler – både generelle og specifikt på efterskoleområdet – om alt fra tilskudsgrundlag og elevøkonomi til løn og ansættelse. Ikke mindst bliver du ansvarlig for betaling af regninger, bogføring, afstemninger, udarbejdelse af løn (via KomIT), indberetning til myndigheder og udarbejdelse af regnskab.

Derudover består stillingen af en naturlig, daglig sekretærfunktion og systematisering af denne. Herunder hører opgaver som løbende kontakt med både nuværende og kommende elever og forældre, elevtilmeldinger, statsstøtteskemaer, eksamensadministration og indtastning af karakterer m.m.

Som ansvarlig for kontoret får du en stor bredde i dine arbejdsopgaver, og ikke mindst ansvaret for, at dagligdagen fungerer. Du får helt naturlig berøring med både kolleger, forældre og ikke mindst elever, som ofte kommer forbi kontoret. Det er derfor essentielt, at du kan lide at arbejde med mennesker. Du kommer til at dele kontor med vores deltids sekretær samt med forstanderen som kontor-nabo.

Vi forestiller os, at du:

  • er uddannet inden for økonomi eller har erfaring herfra
  • går foran og medvirker til Hardsyssel Efterskoles fortsatte gode udvikling
  • har et positivt sind og en imødekommende personlighed
  • har ordenssans og er god til at skabe overblik, i en hverdag du selv er med til at tilrettelægge
  • kan håndtere ofte at blive forstyrret og alligevel med et smil planlægge og løse opgaver
  • er glad for variation i opgaverne
  • eventuelt har erfaring med skoleadministration, gerne fra kostskole
  • kan se dig selv i vores værdigrundlag baseret på FDF og folkekirken

Ansættelse
Stillingen er på fuldtid. Du ansættes på en årsnorm og stillingen er reguleret efter gældende overenskomst, der kan dog forhandles løn efter kvalifikationer.

Ansøgning og samtale
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så skal du sende din ansøgning til: forstander@hardsyssel.dk, senest mandag den 21. marts 2022. Ansøgning med bilag sendes i ét samlet dokument med teksten ”Ansøgning Kontoransvarlig” i emnefeltet. Vi forventer at holde samtaler fredag den 25. marts 2022.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte skolens forstander, Jonas Hejsel, på telefon 96 85 90 00 i tidsrummet 12-14.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

  • Facebook
  • Instagram
  • Snapchat
  • Youtube

Kontakt

Hardsyssel Efterskole
Hardsysselvej 2, Vejrum
7600 Struer

Tlf. 97 46 47 33
kontoret@hardsyssel.dk

Linjer

  • Film
  • Musik
  • Outdoor
  • Sport
  • E-sport

Vil du vide mere?

  • Bestil Brochure
  • Åbent Hus
  • Efterskolernes Dag
  • Efterskolernes Aften
  • Statements

Om Hardsyssel

  • Ansatte
  • Skolens Bagland
  • Ledige stillinger
© Hardsyssel – Website af Superego
  • Lovpligtig information
  • Cookie og privatlivspolitik
  • Forside

Søg