Forstander

Jonas Langborg Hejsel

Jonas kom til Hardsyssel i 2019 og har lige siden da knoklet for at skabe de bedste rammer for vores elever. Jonas har 10 års efterskoleerfaring i bagagen, en baggrund i KFUM og KFUK og en stor interesse i at skabe de bedste rammer og vilkår for vores elever. Forstanderjobbet levner ikke meget tid til undervisning, men han napper gerne en vikartime fra tid til anden og så er det ham, der flere gange i ugen siger godmorgen til eleverne og sender dem ud i dagen. I fritiden jonglerer han mellem rollerne som familiefar og ivrig fjerkræsavler. Ja og så har han med sit meget karakteristiske grin tilføjet et helt nyt lydtapet til Hardsyssel.

Afdelingsleder og Skolemor

Hanne Nees Lyng

Som afdelingsleder er Hanne med til at sætte kursen for Hardsyssel og holder styr på både elever, skemaer, aktiviteter og alt derimellem. Derudover er Hanne også vores rolige og empatiske skolemor, som eleverne altid kan gå til for at få et opmuntrende ord, en gåtur eller et kærligt spark bagi. Hanne er FDF’er i hjertet og har gennem mange år været aktiv i den lokale kreds i Harboøre. Derudover dyrker hun og gemalen både kartofler og georginer samt laver honning midt mellem hav og fjord, og man bliver tilbøjelig til at tro, at de har en ekstra time eller to i døgnet derude ved kysten.

Kontoransvarlig

Sanne Kierkegaard Pedersen

Sanne finder du på kontoret, hvor hun styrer bogføring, budgetter og elevtilmeldinger alt imens hun også tager telefonen og hjælper elever og kolleger, der stikker hovedet ind med spørgsmål om alt mellem himmel og jord. Med andre ord er hun lidt af en blæksprutte, som holder hovedet koldt selv i travle perioder.